AKTUALNOŚCI
Dowiedz się co dzieje się w NBS
2014.03.25 10:00
NBS Communications ogłasza wyniki badań WarsawScan 2014
Ósma edycja - opinie inwestorów na temat relacji inwestorskich spółek giełdowych
Realizacja obietnic i planów przedstawianych przez zarząd oraz kompetencje osób kierujących spółkami giełdowymi niezmiennie pozostają najważniejszymi czynnikami branymi pod uwagę przy ocenie atrakcyjności inwestycyjnej spółek giełdowych – wynika z odpowiedzi zarządzających aktywami i analityków, którzy wzięli udział w badaniach jakościowych WarsawScan 2014.
Zdecydowana większość uczestników badania WarsawScan 2014 uważa, że przestrzeganie zasad ładu korporacyjnego i odpowiednie komunikowanie z inwestorami mogą zwiększyć wycenę spółki nawet o ponad 10%.
LPP, PKN Orlen i Grupa Kęty zostały wskazane jako najlepsze spółki pod względem jakości prowadzonej polityki informacyjnej i przestrzegania zasad ładu korporacyjnego.
DM mBanku, podobnie jak w poprzedniej edycji badania, wygrał ranking oceniający jakość przygotowywanych analiz. Na kolejnych miejscach uplasowały się Ipopema Securities i DM BZ WBK.
Więcej informacji w załączonym komunikacie prasowym
2014.10.02 10:30
Social media w ocenie inwestorów indywidualnych
Ważne źródło informacji, choć jeszcze nie teraz. Wyniki badania przeprowadzonego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych i NBS Communications.
2014.06.04 10:00
W Parkiecie o relacjach inwestorskich, wywiad z Anną Krajewską z NBS
W gazecie giełdy Parkiet dziś dodatek o relacjach inwestorskich, a w nim wywiad z Anną Krajewską, prezesem NBS Communications
2014.03.25 10:00
NBS Communications ogłasza wyniki badań WarsawScan 2014
Ósma edycja - opinie inwestorów na temat relacji inwestorskich spółek giełdowych
2014.03.20 10:00
Czego oczekują inwestorzy – ósma edycja badania WarsawScan
Ogłaszamy wyniki WarsawScan2014 - wtorek (25.03.2014) godz. 13:00
Dowiedz się, jak inwestorzy oceniają relacje inwestorskie giełdowych spółek.
2014.02.07 18:45
Rzetelne dziennikarstwo w cenie
Podczas ostatniego światowego Forum Ekonomicznego w Davos, AMO Global*, do którego należy także NBS Communications, zorganizował ciekawe spotkanie dla szefów komunikacji największych światowych firm.
2014.01.21 10:00
Media społecznościowe zyskają na znaczeniu w relacjach inwestorskich – badanie AMO
Media społecznościowe zyskają na znaczeniu w relacjach inwestorskich, wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez AMO.
2014.01.20 10:00
AMO liderem transakcji M&A na świecie w 2013 r.
AMO, organizacja zrzeszająca firmy doradztwa strategicznego, PR finansowego i Relacji Inwestorskich z 22 krajów na świecie, do której należy również polska agencja NBS Communications, doradzała w 2013 roku przy 243 transakcjach fuzji i przejęć o łącznej wartości 359 mld dolarów.